ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Last minute halloweeni móka őszi szünetre

2012. október 31. - időtetrisz

Amikor a játszótér már hideg, esetleg szakad az eső és bent rekedünk a lakásban, na, akkor jöhet jól egy-két tojástartó. Nálunk már majdnem kifolytak a mosogató alatti szekrényből, épp itt volt az ideje, hogy megvámoljuk a készletet mielőtt a nagyi tyúkjaihoz kerülnek utántöltésre. Felakasztható denevéreket és apróságtartó tökhaverokat készítettünk: last minute mütyüröket halloweenre.

Mindkettő egyszerűen elkészíthető, óvodás korú gyerekek bevonhatók a festésbe, iskolások a vágásba is. Az egészhez csak festék (én dekor festéket használtam, de szerintem a vízfesték és a tempera is megfelelő lehet), olló és egy tízes tojástartóra van szükségünk.

A denevérrel kezdtem. Kivágtam egy hármas egységet a tartóból, tisztáztam a széleit, majd a két "szárnyát" kivágtam, két-két cikcakkal, elől és hátul is. Ezután már csak festeni kellett. A szemeket száradás után festettem rá, de akinek van, használhat hobbiboltban kapható műanyag szemecskéket is.

A tökhaverok vágás szempontjából kicsit macerásabbak, a tojástartókat egyenként kell kivágni, majd ezeknek is szépen letisztázni a széleit. Ezután jöhet a festés, száradás után pedig az arc megrajzolása. Színben és mimikában is bőven vannak variációk, nekem narancssárga festéken volt, de más színben is nagyon jó lehet. Mivel apróságtartónak készült, belül nem festettem ki.

A denevérek a felakasztva mutatnak a legjobban, ezért én átfűztem egy narancssárga zsineget a tetején. Két lyukat fúrtam ollóval, de egy is elég lett volna, ha alul, ahol nem látszik, megcsomózom. Így sikerült.

További ötleteink Halloweenhez, itt!

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr698802508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anonymous 2012.11.01. 16:51:55

Koszi megcsinaltuk. "Saci ez egy nagyon jo otlet volt" /Emma, 5, unokahug/ Sara

Anonymous 2012.11.01. 18:38:33

De jó!

puszedli 2012.11.02. 09:09:45

Nagyon örülök, hogy tetszett :) utólag eszembe jutott, hogy pl édességtartónak jól használhatók a tökhaverok. Meg lehet csinálni nyithatóra, ha a felső részére ragasztunk egy kis fülecskét és ezzel hátul az alsóhoz rögzítjük. Ha nem akarunk a ragasztóhoz nyúlni, akkor pedig egy kis zsineggel lehet ugyanígy hátul összekötni. Így tuti nem kallódik el a teteje :)
süti beállítások módosítása