ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Félek a sötétben - Játék receptre

2014. november 24. - időtetrisz

Három és fél éves kislányom nem mer egyedül az ágyában maradni. Hiába  a lámpafény, hiába a fönt jóízűen alvó nővére, az esték rendre úgy végződnek, hogy kivonul a nappaliba a kanapéra. Ez pedig tarthatatlan.

Fogtam a Catch Up babákat és a papírkorongokat, bezárkóztunk kettesben a kislányommal a szobába, és játszottunk. Megkértem Zorkát, hogy válasszon magának figurát:

"Ki vagy te?" "Rajzold meg magad!" És Zorka elkészítette magát, engem, meg később a Félelmet személyesen.

[caption id="attachment_7905" align="aligncenter" width="600"] A Félelem, Zorka, Anya és a kanapé[/caption]

Elkezdtük játszani az estét. Ez úgy történt, hogy miután megrajzolta saját magát, azt mondtam, hogy "este van, megyünk aludni". Zorka megfürdött, csináltunk egy emeletes ágyat, belefektettük Zorkát, és behoztuk anyát. "Mi történik?"- kérdeztem. Zorka elénekelte az anya bábut fogva a szokásos esti éneket, és kivitte a szobából. Ahogy kivitte, azon nyomban fel is pattant Zorka bábu az ágyából, és indult ki anya után. "Miért mész ki?" - kérdeztem. "Mert félek""Nézd, itt van a Félelem!" - kaptam fel egy korongot.

[caption id="attachment_7908" align="aligncenter" width="600"] A Félelem mászik Zorka ágyába, anya mit sem lát az egészből[/caption]

Megfogtam, elkezdtem beszélni a félelem nevében: "Szia, itt vagyok" - mondtam, de Zorka nagy ívben kikerült, és ment anya után. Folytattuk a játékot, úgy, ahogy csak egy hamisítatlan háromévessel lehet: az élmények, új és régi ismerősök, képzelt és valós lények zúdultak a játékunkba.

[caption id="attachment_7906" align="aligncenter" width="600"] A káosz látszólagos: mindennek van szerepe[/caption]

De a Félelem a színen volt, megjelent, arca lett (és már egy kicsit kevéssé volt elkerülendő). Volt, hogy letakarva tanyázott a játéktér mellett (kiderült róla pl., hogy egyedül él, és nappal alszik.); volt, hogy megszólalt (az én hangomon), hogy unatkozik, mert egyedül van; volt, hogy vendégségbe jött, és adtunk neki enni. Jót játszottunk. És ha a Félelmet el nem is tüntettük, arcot adtunk neki, kijátszottuk, és most kíváncsian várjuk az estét.

A CAtch Up bábuk  5800.- forintért kaphatók egy dobozban, szerintem jó ajándék karácsonyra. A dobozban három játékötletem, 8 nagy, és 6 kicsi bábu található korongokkal és 4 úttal, amelyek a napfeldolgozó játékhoz használhatók.

[caption id="attachment_7907" align="aligncenter" width="600"] CatchUp doboz[/caption]

Ha tetszenek a bábuk, lájkold a Facebookon!

Témába vág:

Sosem érzi jól magát, mindig a következő programon jár az esze - Játék receptre

Bátorságkő - Játék receptre

Apa meghalt, eltűnsz te is?! - Játék receptre

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr48803840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása