ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Hűtőmágneses képeslap ajándékba - vendégposzt by Lilla

2014. december 23. - időtetrisz

Lilla posztja

Világéletemben szerettem képeslapot küldeni és készíteni is. Gyerekkel pedig pláne remek program az ünnepi készülődés ezen része, nem beszélve a postára adásról: akár bemegyünk feladni, akár egy szép, piros postaládát kutatunk fel, amibe „belebillentyűzni” a küldeményt még nekem is élményszámba megy.

5

Egyetlen problémám volt az utóbbi időben a képeslapokkal: mi lesz a sorsuk néhány héttel az ünnepek után? Persze, vannak az őrizgetős nagyszülők… de arra a következtetésre jutottam, hogy a legjobb, ha látható nyoma marad az üdvözletnek, mégsem kell elrakosgatni. Így született meg a hűtőmágnes képeslapunk.

Alapvető hozzávaló a kreatív boltokban kapható öntapadós, könnyen vágható mágnes lap, illetve kartonpapír – innentől már teljesen szabad a pálya.

1

Ezúttal színes kartonokat négyeltem föl A6-os méretre, ami belefér a kisborítékba – ezt a megoldást nem adnám föl sima képeslapként, nehogy leessen útközben a mágneses csoda. Erre a lapra kerül föl maga a hűtőmágnes – amit sablon segítségével sokszorosítottam, kivágtam.

2

És itt jönnek képbe a gyerkőcök: kicsiknek könnyen kiszínezhető előrajzolt mintát adhatunk, a nagyobbak egy üres alapra maguk alkothatnak, az „ollóbiztos” nagyok pedig teljesen egyedül készíthetik el műveiket.

3

Amikor megvan a rajz, méretnek megfelelő négyzeteket vágtam a mágnes lapból, nem kell nagy, a könnyű papírt elbírja egészen pici is. Ráragasztottam a hátoldalára, ahova ráírom a készítő nevét, az évszámot, majd egy cellux-gurigát teszek rá, ezzel tapad a laphoz, de könnyen eltávolítható.

4

Innentől már csak az üdvözlőlapot kell megírni, ha szeretnétek, lehet azt is fokozni némi díszítéssel – illetve érdemes ráírni, hogy ez egy hűtőmágnes, hogy a könnybe lábadt szemű nagyszülők tisztába legyenek vele, hogy az unokájuk nem csak a legügyesebb a világon, de még milyen ötletes is.

5

Utolsó pillanatban vagyunk a karácsonyi küldéshez – ezért készülhet akár malacos-lóherés BÚÉK mágnes, és hát lesz húsvét is egyszer, amikor a nyúl-tojás motívumokkal újból elővehetjük ezt a megoldást.

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr718803890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása