ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Találtuk, ajánljuk: WonderBanner

2016. március 22. - időtetrisz

Dekor a (gyerek)szoba falára: fontos kérdés, mert számít, hogy mit lát, néz folyton a gyermek, a szülő. Plakát, festmény, fotó, saját alkotások, falmatrica - megannyi lehetőség, a választék nagyjából végtelen manapság.  A WonderBanner textildekorációt kínál, kész termékeket is és saját igényeink szerint egyedi dekoráció is készülhet nála rendelésre,  szöveg+kép textilből, többféle technikával.

gyerekszoba_wonderbanner

Szuper ajándéklehetőséget rejt a dolog: esküvőre, születésre, bármelyik fontos eseményre rendelhetünk olyan egyedi darabot, ami szép kis emlék/mantra/napi pozitív üzenet lehet, a gyerekeknél pedig az aktuális/örök kedvenc lények, figurák is rájuk kerülhetnek. 

loveliveshere

A bannerek textilből készülnek, filccel vagy akrilfestékkel kerülnek a minták/szövegek az alapra, a fagolyók szintén akrillal festettek, a fonal akasztó pedig a kis  cuki pompomokka lesz teljes.

emma

Verát, a bannerek készítőjét arról kérdeztem, hogy miért, hogyan kezdett bele a vállalkozásába:

"Kislányunk érkezése előtt is a kreatív feladatok vonzottak, a munkám (sales, trade marketing, rendezvényszervezés) során azokat a pillanatokat élveztem a legjobban, amikor kézzelfogható eredménye lett egy-egy projektnek. Miután saját magam terveztem az esküvőnk dekorációját, majd a babaszobát, rájöttem, hogy élvezem az ilyen fajta kihívásokat. Mióta anya vagyok, fontossá is vált, hogy megtaláljam azt a dolgot, amiben kiélhetem a produktivitás iránti vágyamat, kizökkentsen a mindennapokból és más vizekre terelje a gondolataimat, ha csak 1-2 órára is.
Szerettem volna egyedivé varázsolni a babaszobát, kerestem azokat az elemeket, amik eltérőek a szokásos trendektől és így találtam rá az ötletre. Külföldön nagyon szeretik a gyerekszobákat egyedi bannerekkel díszíteni és miután világos lett számomra, hogy itthon még nem elérhető, úgy gondoltam, hogy talán majd többen megszeretik ezt a fajta dekorációt. Kézzel készített, így egy-egy darab létrehozásában benne van szívem-lelkem és rengeteg időm, bár a kislányom szeret aludni, így könnyebb összehangolni a bannerek készítését a napi rutinnal. Nagyon praktikus dekor, hiszen bármikor áthelyezhető, akasztható falra, szekrényre,  ágykeretre, ajtóra, polcra, vagy a ma nagyon divatos kuckós jurta sátorra. A legkedvesebb visszajelzés számomra, hogy a kislányom nem tud nagy mosolygás és magyarázás nélkül elmenni a vidám bannerek mellett."

spring

Általában 25-26 cm széles és 32-33 cm hosszúak a bannerek, mérettől és mintától függően 2.490-2.890 Ft-ba kerülnek. Egyedi minták, méretek is kérhetőek. A WonderBanner  a Facebookon és az Instagramon is elérhető.

wedding_02

orokkon

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr128804082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása