ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

"A Posca filc megváltoztatta az életem" - amióta azzal festem az üdvözlőköveket

2014. november 26. - időtetrisz

Karácsonyi üdvözlőkő, spatulamikulás és spatulakarkötő, adventicetli-tartó, gyerekpóló és hajcsatrenoválás. Egy hét alatt ezekre használtam a Posca filcet, amiről esküszöm, hogy nem értettem, hogy miért olyan nagy szám. Borartinál láttam, nézegettem, nem értettem. Aztán kézbe vettem, és...

az a baj, hogy csak ömlengeni tudok, de egyszerűen tényleg kafán ömlik belőle a festék,  hihetetlen fedőtulajdonságai vannak, nem fogy ki egy pillanat alatt, különleges színekben kapható, és olyan minőség, ami filcben még nem volt a kezemben.

Amikor kartonra rajzolok vele (mondjuk a Catch Up bábuimra), akkor olyan homogén lesz a színezés, mintha nyomtatva lennének a a figurák. A béna rajzaimat megemeli, profibbá teszi.

[caption id="attachment_7877" align="aligncenter" width="600"] Mi készülhet még a CAtch Up készlet elemeiből?[/caption]

Aztán nem bírtam leállni a dologgal, gyorsan rajzoltam egy pólót a kislányomnak vele (ezt érdemes belevasalni), az ilyen lett.

Ezután gyorsan előkaptam a kopott csatjaimat, és helyrepofoztam őket, majd egy befőttesüvegre ezüst fenyőfákat rajzoltam, beletömködtem az adventi cetliket, egy fehér pertlire ezüstcsillagokat mázoltam, és rákötöztem vele egy filccel kidekorált papírzsepit.

Porcelánra, bőrre még nem próbáltam. Az ára rázós, 800 ft/ darab, de egy ismerősöm egy éve nyüstöli, és most kezd kifogyni.

Időnként rázogatni kell, a hegye, ha elkopna megfordítható. A karácsonyi készülődéshez nélkülözhetetlen. (És akkor még ugyanennek a gyártónak a letörölhető filckrétájáról nem is beszéltem.) A Színtérben  (V. Vitkovics M. U. 3-5) mindkettő kapható karácsonyig, különben meg keresd Borartinál.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr218803844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása