ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Jobb lábat a bal után, balt a jobb után - reggeli masírozás az oviba

2015. március 17. - időtetrisz

Úgy látszik, hogy az agyamba vésődött fenti úttörődal ezidáig béklyózta valóságértelmezésemet, vagy legalábbis megakadályozott az alábbi játék kieszelésében. Mert elhittem, hogy igen, csak a fenti metódus (jobb láb - bal láb) szerint közelíthető meg az óvoda. Ennek megfelelően az eddigi reggeli tőlem telhető maximum az oviba jutást siettetendő annyi volt, hogy motiválóan igyekeztem dalolni, hogy jobb lábat a bal után, balt a jobb után, így mennek a nagy ovisok végig az utcán.  Na de. Jelentem, ma - március 16-án - levetettem a kognitív béklyót.

children-450925_640

És közöltem a gyerekekkel, hogy libasorban megyünk az oviba. Mindig az elől haladó határozza meg, hogy hogyan. Fél lábon ugrálva, hátrafelé, forogva, szökellve, tyúklépésben, hármat előre, egyet hátra, bárhogy. (Csak ne hangozzék el fél percenként, hogy haladjunk már, gyerekek.)

Bejött. Egy próbát megér, ha csak egyetlen reggelt is nyersz vele.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr778803962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása