ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Csupacipzár kincstartó varrógép nélkül

2012. július 31. - időtetrisz

A csupacipzár kincstartóban nem csak az a jó, hogy tuti örömet okoz 2-7 éves korig a lányodnak; hogy vállalhatóan néz ki; hogy a te zsebeid is felszabadulnak a lehetetlenebbnél lehetetlenebb anyavigyázzrá-tárgyaktól; hanem az is, hogy meg tudod varrni kézzel, még akkor is, ha sosem varrtál, és az egyik legjobb hazai varróbloggernek hála, munkádat profi tutorial vezeti.

 

Fekete Szilvia ugyanis nem csak felkutatja és hozzáférhetővé teszi a menő anyagokat, tárcakereteket, szalagokat, hanem - hobbyból és textilboltját (FABtext) felvirágoztatandó - olykor saját vagy talált tutorialokkal is ellátja a lelkes varrni vágyókat. Szóval a csupacipzár kincstartóra is nála akadtam rá,
http://www.vigyazzkeszvarrj.blogspot.hu/2011/12/zip-itself-tarca-tutorial.html
és meg is csináltam, egyetlen fontos változtatással: kicsi karabinert fűztem a tartószalagba, hogy övtartóra szerelhető legyen az utcára lépéshez ezentúl nélkülözhetetlen kellék.A FABtextben szalagcsodákat lehet kapni,
én most az első képeken látható jóval egyszerűbb (és olcsóbb) minden Röltexben kapható pöttyös szalaggal dolgoztam, 55 cm-t vettem, mert a tartó füle is az alapszalagból készült. Szóval,  ha tetszik, ess neki bátran a tutorial segítségével. Ne olvasgasd előre, mert úgy riasztó, munka közben azonban minden kézenfekvő lesz. Kivéve a 9. ábra és magyarázata "végezzük el a szükséges jelöléseket". Ezen a ponton fél éve is, most is elakadtam, de egy kis cipzárazás után mégis összeállt, még ha nem is lett olyan profi, mint az eredeti. (Ha Szilvinek van energiája, és olvassa a posztot, hátha kijavítja nekünk :)

Ha pedig nekikezdesz, akkor szerintem vegyél vagy vágj le valami otthoni vacakról karabinert, mert úgy jobban használható. Hajrá!

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr1008802376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szilvi 2012.07.31. 23:06:46

Köszönöm ezt a kedves bejegyzést :) Igyekszem a 9. pontot érthetőbbé tenni :))

blagger 2012.08.01. 18:25:58

De jó, várjuk és köszönjük.
süti beállítások módosítása