ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Takaríts festékkel!

2014. augusztus 18. - időtetrisz

Bocs, ha annyira triviális, hogy le sem kéne írnom, de az én életembe áttörést hozott: ha koszos a fal, nem idegeskedek, hogy jaj, tönkre ment, hogy néz ki, most mi lesz, nem terveztem festést, hanem

fogom az ecsetet, és a kéznél lévő festéket, és lefestem. A mosogatógép melletti falat kb. havonta kenjük le, de időnként a villanykapcsolók körül is megtesszük, most meg gyerekmagasságban javítgattam a konyhát és az előszobát.

Nem festem végig a falat, csak a koszos részeket fedem el. 5 perc csodákat tesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr998803732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása