ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Egyedi gyerekszoba dekoráció sk

2012. szeptember 07. - időtetrisz

Néhány hónapja átköltöztettük az addig csak kupiszobaként aposztrofált valaha volt cselédszobába. Felújításkor fehérre kértem a falat, akkor még időm sem, kedvem sem volt végiggondolni, mit is szeretnék később. Amit most nem akartam: festést, tapétázást, cuki állatokat festeni kézzel. A lehető legolcsóbb és leggyorsabb és persze (szerintem) legszebb megoldást kerestem. Ez lett az öntapadó tapéta.

Elmentem egy tapétaboltba, ahol 3000 forintért az egész szettet meg tudtam venni. Mindent amire szükségem volt, vagyis egy faszínű (ebből 2 métert vettem) és kettő apró mintás (ezekből egy-egy métert) öntapadós tapétára. Figyelni kell, hogy színben passzoljanak. A barnát kiterítettem, a hátoldalára berajzoltam a fa szárát és kivágtam. Erre jöttek ez ágak (nem látszik, hogy nem egy darabból van), amiket ugyanígy csináltam, hasonlóan a két nyuszihoz. A fán ülő madarakat nem most vettem, egy gyerekboltban kaptam tapétát ingyen, mert már csak egy kis darab volt belőle. Utólag is köszönet érte. Kivágtam belőle a madárkákat és ragasztóval  felültettem őket ide a fára.
Egyelőre befejezetlen, kell még rá levél, de holnap lesz időm rá, akkor meglesz. Ezzel a technikával gyorsan és olcsón lehet egyedi dekorációt csinálni, a variációk száma pedig színben és formában is szinte végtelen. Az ötletet egy grafikus ismerősöm adta, inspirációt a kartonjátéktól kaptam. Onnan egyébként készen is rendelhetők ilyesmik, mondjuk megkérik az árát. Talán érdemes mégis bíbelődni

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr158802398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blagger 2012.09.07. 14:20:31

Egy bármilyentapétaboltban vannak ilyen design öntapadósok?

puszedli 2012.09.08. 22:23:00

szerintem igen, én egy olyan boltban vettem, ahol csak tapétákat árulnak, bp., thököly út, a hermina úthoz közel

blagger 2012.10.01. 09:38:24

Szóval lenyomoztalak: az egy az öntapadós tapétákkal kifejezetten foglalkozó bolt. Szóval: érdemes a neten rákeresni, hogy hol van a közelben olyan bolt, ahol öntapadósakkal foglalkoznak, bár a választék így is véges lesz (nagyjából 15 féle szóba jöhető, tehát nem fa- ill. márványmintás van MO-n a piacon, ahogy elnézem).

puszedli 2012.10.01. 12:46:13

hát igen, a variációk száma véges így is. nem tudtam, hogy ők erre specializálódtak. köszi az infót!
süti beállítások módosítása