ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

A cipő és a nadrág találkozása hóban: kamásli esőkabátból

2013. január 15. - időtetrisz

A cipő és a nadrág találkozása a kényes pont. Ha véletlen a csizma nem ázna be, és a nadrág is bírja a hóban fetrengést, nos a kérdéses helyen tuti belapátolódik egy adag hó. Szerencsére az emberiség erre az esetre már feltalálta a kamáslit.




Körülnéztem a lakásban, miből is tudnék gyorsan gyártani egyet. A kék ikeás zacskó, egy régi dzsekim és a kinőtt esőkabát versenyében az utóbbi nyert. Tartósság és vízállás szempontjából lehet, hogy jobb lett volna az ikeás zacskó, de más szempontok is bejátszottak a döntésbe. Levágtam tehát az esőkabát ujját, mint ahogy azt a vendégposztunkból tanultam, majd az ujj szélesebb felét tekintettem a lábszárvédő felső részének.

Visszahajtottam az anyagot, fogtam a szuper, Aldiban vásárolt szegecselőgépemet (Obiban 1000 Ft.-ért láttam, szegecs nélkül), és hat szegeccsel körbelukasztottam. (Fontos, hogy páros számú luk legyen, hogy a gumivégek azonos oldalon találkozhassanak.)

Belefűztem egy gumit, és a gumis cipőfűzős eljárás mintájára ráhúztam egy kallantyút (a gumit és a műanyag kallantyút is egy kinőtt nadrágból nyertem). Mivel az alsó része olyan szűk, hogy nem nagyon tud a csizmán felhúzódni, azért azt be sem húztam ily módon.
A vasárnapi szánkós kiránduláshoz azt hiszem, magamnak is csinálok egyet (ahogy elnézem a kamásli árakat).

Témába vág:
Lábmelegítő pulóverujjból

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr318802782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anonymous 2013.06.24. 07:56:49

Én a saját hosszúszárú vastag zoknijaimat vágtam el, ezek is beáztak, de azért kitartottak 1-2 órára, attól függően mennyit hemperegtek a hóban. Ez jobbnak tűnik, felkészülök hozzá a szezonra... Senkin nem láttam hasonlót és az oviban sem adták rá a nagyra, úgy látszik rajtunk kívül senkinek sem ázik be a csizmája....
süti beállítások módosítása