ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Húsvéti képeslapok sk

2012. június 12. - időtetrisz

V barátnőm minden évben küld nekünk karácsonyi képeslapot, először meglepődtem, hogy ez milyen kedvesen oldschool, aztán felfogtam, milyen jó kis dolog, hogy nem csak küldi, hanem ő maga készíti a lapokat, hol kivarrva, hol krumplinyomdával, fotókkal. 

Idén én is nekiugrottam lányommal, nem volt éppen egyszerű, mert egész más elképzelései voltak mindenről, végül összecsiszolódtunk. A technika elég egyszerű és nagyon jól bevonható bármilyen korú gyerek, amelyik fest vagy rajzol vagy valami olyasmit csinál. Megkértem, hogy fessen össze néhány A/4-es lapot csíkosra, a szabályosabbakon látszik, melyiken mutattam. A festett lapokból kivágtam madárkát, nyúlalkatrészeket, dinoszauruszt (most ez a mániája és végül is tojásai is vannak, így megegyeztünk, lehet dinós), tojást szállító autót a legjobb barátjának, aztán felragasztottuk és mindenkinek sok  színes tojást meg boldog nyulat kívántunk, íme, ezek lettek:


Egy szépséghibája lett csak az egésznek, hogy annyira későn készültek el, hogy már nem adtuk fel, a családnak sikerült odaadni, de akiktől címet kértünk, sajnos nem, de hátha olvassák ezt és megbocsánatanak nekünk, a karácsonyit remélhetőleg nem csak elkészítjük, hanem fel is adjuk majd a postán. Belejövünk lassacskán.

Hozzávalók:

barna karton vagy dekorpapír (a dobozok papírja is nagyon jó)
festék és papír a festéhez
papírragasztó
toll és filc

Elkészítés:

a saját kreativitáson és szabadidő mennyiségén múlik

Amiért mindent visz a módszer, az az, hogy nagyon gyorsan van eredmény, elég látványos is és nem muszáj postai képeslapnak lennie, ajándékba is adhatja a kicsi a többieknek, főleg, ha nagyobb a formátum a sztenderd képeslapénál, de persze lehet ünnepi dekor és szobadísz stb.

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr418802284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

puszedli 2012.06.12. 19:16:47

juj, de jók, ezt én is kipróbálom

Anonymous 2012.06.13. 07:16:48

értetlenkedve nézted... :)))nagyon ügyesek vagytok! v

sugarcandy 2012.06.13. 13:23:54

jaj, ne vedd magadra, Vkám, úgy értem, az e-mail meg a telefon korában ez olyan oldschoolnak tűnt, de mondom, már értem, főleg B-n keresztül, annyira jó bármilyen levelet kapni, az sk meg különösen kedves

Anonymous 2012.06.13. 13:44:50

inkább csak mulatságos volt a megfogalmazás, nincs semmi gond értem én :)) v
süti beállítások módosítása