ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Vesszőkosár javítása

2012. november 01. - időtetrisz

vendégposzt by: Tripolszky Sára

A vesszőből font szennyeskosarunk kb. egy évig bírta a gyűrődést, pedig masszív darabnak tűnt. Tulajdonképp  csak a kosár teteje ment szét, az alja még mindig teljesen ép volt, ezért nagyon sajnáltam volna az egészet kidobni és újat venni. Úgyhogy inkább “megfoltoztam” egy használt lepedővel.
 

Az elkészítési idő fél – egy óra (nekem egy óra volt, de én maximalista vagyok, és sokat is fotóztam közben). Tehát. A kellékek: szétjövőfélben lévő vesszőkosár, kisolló (vagy más hegyes szerszám), használt anyag (egy fél régi vászonlepedő).

 
Tépd a lepedőt 80-10 cm-es csíkokra:
Egy még épebb részen rögzítsd az első csíkot a tető belsejéhez. Kösd a kilazult részeket a még stabilakhoz nagy hurkokkal.
 
Haladj belülről kifelé. A képen egy kezdeti fázis látható, próbáld meg elérni, hogy a hurkok egyfelé álljanak, így szebb lesz a végeredmény.
 
Lehet, hogy más vessző-, rattan- és szalmatárgyakat is lehet így foltozni, remélem, tetszik a leírás és kedvet kaptok a javítgatáshoz. Ha csináltok valami hasonlót, mindenképpen várjuk a visszajelzést!

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr788802582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása