ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Ingyenesen nyomtatható álarcok #1

2012. december 30. - időtetrisz

Körülnéztem álarcügyben, és egészen klassz ingyenesen hozzáférhetőket találtam farsangi- , szilveszteri bulira, hát megosztom. Nyomtassátok vagy koppintsátok kedvetekre. Ezek az elsők, klasszikus példányok: megfelelő scrapbook papírból könnyen előállíthatók otthon is, de innen is letölthetők:

A klasszikus
Az alábbi link mögött ez a gyagyagyerek álarc  található: vigyázat, láttam már ilyentől komolyan megszeppent gyereket.
Élethű
Itt pedig egy egész sorozat található: eredetileg Halloween-maszkoknak szánták őket, de holnapra is tökéletesek lehetnek ezek az igényes kivitelű robotok, sárkányok és állatkák.
A robotok a kedvenceim
Noha személy szerint nem vagyok oda az ötletért, hogy már létező lényecskék bőrébe bújtassuk a gyereket, de ezek a Teletubbies álarcok egy pillanatra megingattak. Elképezeltem a másfél éves kislányomon.
Teletubbies
Végül pedig álljanak itt ezek a karakteres pofák:
Témába vág Jóslás viasszal - gyerekmóka Szilveszteri játékok

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr938802728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Székely Zsuzsi 2014.02.07. 14:59:59

Sziasztok! A robotos álarcra mutató link "not found". Meg tudnátok nézni mi lehet a hiba? Nálunk is a robotos lenne a nyerő...Köszönöm!

mimimo 2014.02.07. 20:53:28

Zsuzsi, sajnos az a blog megszűnt, ahova be volt linkelve, de megtaláltam a robotok eredeti lelőhelyét. Mivel ide a hozzászólásba nem tudok linket betölteni, a posztba toldottam be, a robotok szóhoz, a képek fölötti mondatba. Kérlek jelezz vissza, ha le tudtad tölteni, köszi! Jó farsangozást.

Székely Zsuzsi 2014.02.10. 14:27:18

Szia! Sikerült letöltenem, nagyon köszönöm! Nektek is jó mulatozást :-)
süti beállítások módosítása