ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Fapados játék másfél éveseknek

2013. január 17. - időtetrisz

Itt bedobjuk, ott kiesik jó játék az egy-másfél éves gyereknek. Tegnap a kupis kamrában kotorásztam és találtam 3 cipős dobozt meg néhány félretett WC-papír gurigát. Gondoltam, itt az ideje felhasználni. Lett belőle egy csúnyácska, de funkcióját abszolút betöltő játék. Körülbelül 10 perc alatt elkészíthető.


Csak az érdekelt, hogy gyorsan összetákoljak valami újdonságot, a szépséggel egyáltalán nem foglalkoztam, ez esetben ez nem is fontos. Mindhárom cipős dobozra lyukakat vágtam egymás alatt ugyanazon a helyen, majd a lyukakba beleillesztettem 3-3 egymásba illesztett gurigát (a legalsó cipős dobozba esnek a bedobott dolgok, tehát ide már nem kell).

Fapados, de a gyerkőcnek tetszett
 Az alsó és felső lyukakat érdemes szorosabbra vágni, hogy megtartsák a gurigákat. Az egészet összeragasztottam egy csúnya ragasztószalaggal, hogy ne mozduljanak el a dobozok, és már kész is volt a bevetésre. Kis kavicsokat, fagolyókat gurítottunk, és mindent ami belefért. Majd együtt kiszedtük a gurigákat és újra beillesztettük, ez is érdekes mókának bizonyult.


Te hogyan variálnád még?

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr968802774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása