ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Apaváró játék

2013. április 15. - időtetrisz

... vagy éppen anyaváró. Családi leosztás kérdése. De a lényeg ugyanaz: ha elutazott anya vagy apa, a beláthatatlan időt beláthatóvá tenni a gyerek (és az otthon maradt szülő) számára. Noha az visszaszámláláshoz találtam a neten letölthető változatot, én a kézi készítésű, személyesebb, ámde kevésbé dekoratív verziónál maradtam.

Letölthető apaváró

A múltkor egy repülőgépet rajzoltam, annyi ablakkal, ahányat aludni kellett apa érkeztéig. Úgy látszik, akkor lényegesen kiegyensúlyozottabb voltam, mert most, amikor elgondolkodtam, hogy mi mutatja legkifejezőbben a napok múlását, ez kerekedett a papírra:


Egymásra pakolt székek. Nem akartam túl direkt lenni, a tetejére nem kanyarítottam fél vállán pörgő artistát. Kiszíneztem, szerény tehetségem és a rendlekezésre álló 2 perc adta keretek között kipofásítottam, felragasztottam a falra, és kezdődhetett a mulatság. Naponta haladunk egy-egy székkel feljebb: a székekre az aznapi események kerülnek.


Már meglehetősen magasan vagyunk, de nem félek: a rendszer úgy van tervezve, hogy éppen amikor az építmény dőlni kezd, apa behintázik a képbe, hogy mindannyiunkat elkapjon. 

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr758802984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

puszedli 2013.04.15. 12:05:50

nagyon kedves

jvera 2013.04.15. 13:35:23

a repülős tetszik, eltárolom a fejemben... :)

Dóra 2013.04.19. 23:49:26

Ez egy fontos kérdés! Én ilyet csináltam, mikor New Yorkba mentem tavaly:http://summami.blogspot.hu/2012/03/new-york-new-york.html(az előző megjegyzésben nem volt jó a link, azért távolítottam el, bocsánat a kontárkodásért...)
süti beállítások módosítása