ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Madaras tányéralátét az Ikeából - ajtónállóként

2013. június 10. - időtetrisz

Légy-, tekintet- vagy fényfogó -- ki mire használja, a lényeg, hogy az ajtóban lóg, kicsit nehéz tőle bemenni, viszont a kívánt célt szolgálja. Nálunk elsődleges funkciója az lenne, hogy ne látszódjon a benti rendetlenség a szomszédból.



Százforintos boltokban még mindig lehet kapni azokat a csini műanyag, ajtóra szerelhető színes szalagokat, amelyek gyerekkoromban nagymamámnál (és gyanítom, az országban fellelhető minden második nagymamánál) a legyek bejutását gátolta.

Amikor felismertem, hogy nekem valami ilyesféle tárgyra van szükségem, hát komolyan elgondolkodtam ezen a retro darabon, aztán eszembe jutott a barátnőm felháborodása, aki mindig azzal érvel, hogy az irónia öröme nem írhatja felül a vizuális környezetszennyezés tényét. A probléma tehát már régi, a megoldás most született meg: nálunk ezek az ikeás tányéralátétek tányéralátétként nem funkcionáltak jól.


Ezért kivágtam a madárkákat, kilyukasztgattam, hímzőfonalra fűztem, és lelógattam őket az ajtóban.
Egy tányéralátét egy fonalat tölt meg, az Ikeában 695 Ft-ért négyet lehet kapni.


A felfűzött madarak nálam azért nem csúsznak le, mert a lyukasztó benne hagyta a lyukban a kivágott darabot, így azzal átfűzés után rá tudtam szorítani a zsinórra a madarat. Egy fehérre festett seprűnyelet erősítettünk a szemöldökfára, bele szögeket, és aggathattuk is az őrzőmadarainkat.

Ikea hack még a tetriszen:
Uzsonnásdoboz és mini kulacs
Textilkifestő az Ikeából

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr848803032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Budafoki Állatgyógyászati Központ 2013.06.10. 12:35:26

Nagyon tetszik!
süti beállítások módosítása