ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Rend a fiókban, avagy a csomagolóanyag és az újévi fogadalom találkozása

2014. január 03. - időtetrisz

Kaptál valami gépet karácsonyra, és a csomagolását még nem dobtad ki? Van rendetlen fiókod? Akkor neked szól ez a poszt.

A kiindulóállapot valami ilyen volt a fiókban (vagy mondjam, hogy csak a hatás kedvéért installáltam?):

Aztán fogtam a szivacsos csomagolóanyagot, ami a gépet védte a dobozban,  és méretre vagdostam. Igyekeztem minél hosszabb darabokat megtartani belőle.

A trükk mindössze annyi, hogy a felül futó anyagokat be kell vágni: a bevágásoknak keskenyebbeknek kell lenni, mint a szivacsdarabnak, amit belerakunk, mert úgy tudnak az elemek majd jól összeszorulni:

Amint az a képen látható, a vagdosás egyáltalán nem pontos, és nem is kell annak lennie, mert a szivacs klasszul szorul.

Az összeillesztett rendszert pedig beraktam a fiókba (itt is a szivacs térfogatváltoztató képességét használtam ki: beszorítottam az elemeket, így tartja magát stabilan a rendszer). Remekül funkciónál, és még meg is óvtam a környezetet egy adag hulladéktól.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr998803402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása