ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Fekete Converse cipő átöltöztetése

2014. február 28. - időtetrisz

Örököltünk egy jó kis fekete, Converse típusú, magas szárú cipőt. Hurrá. De... De Anya, ez olyan fiús, nem? – nos, szerintem nem, de 6 (és fél) évesen belátom, ez kardinális kérdés lehet, nem kell elmosni egy szimpla „Neeeem is”-el. Nézzük inkább, mit tehetünk.

DSC03123_resize

Nem akartam túlspirázni, bár a vászon Converse, főleg a magas szárú, szinte kínálja a különféle egyénítési, átalakítási lehetőséget. Maradjunk a fűzőcserénél, már az is elég lehet. Innen indultunk:

 

00_fekete converse atoltoztetes

 

Egy élénkebb, lányosabb színű fűzőre gondoltam, aztán kedvenc anyagboltomban, ahol megbolondultak, és minden méteráru féláron kapható:

 

anyagbolt_resize

 

Ráakadtam erre:

 

06_fekete converse atoltoztetes

 

Mindössze 500 ft volt ez a több méteres dundi tekercs (felszámolt árukészletből származhat), rugalmas, élénk színű szalag:

 

07_fekete converse atoltoztetes

 

Féloldalasan befűztem, az elején nagy ráhagyással, amit úgy hajtottam és öltöttem meg hasonló színű cérnával, hogy virág szirmait formázza. Ilyen lett mindkét vége.

 

05_fekete converse atoltoztetes

 

Az eredeti fekete fűző is rugalmas anyagból készült, amit nem masnira kellett kötni, hanem egy ilyen kis fekete rögzítő-izé tartozott hozzá, ezt megtartottuk:

 

04_fekete converse atoltoztetes

 

A végeredmény átment a bírálóbizottságon. Úgy néz ki, hogy tényleg  örököltünk egy új cipőt.

 

02_fekete converse atoltoztetes

 

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr828803492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása