ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Ma úgy éreztem magam reggel... - Dixit újratöltve

2014. október 13. - időtetrisz

Az év játéka volt nemrég, szuper népszerű. Pót kártyacsomag is kapható hozzá. És ezer más módon is használható, mint ahogyan azt eredeti játékszabály ajánlja. Mi esti levezetőnek használjuk: hogy érezted ma magad?

I. Hogy érezted magad? - játék

Kirakunk az asztalra kb. 12 tetszőleges lapot, a többi kártya most nem játszik. És elkezdjük sorban mesélni az aznapi élményeinket:

"Reggel, amikor vittelek az oviba, pont így éreztem magam: egy nagy álmos medve egy ugribugri locsifecsi mellett. "

"Ma olyan helyen jártam a városban ebédszünetben, ahol fiatalkoromban nagyon sokat mászkáltam. Úgy éreztem, magam a napsütésben, mint ahogyan ez a kisegér: a régi, biztonságos, kopott cipőben repül a világ felett"

"Ma Ádámmal ketten akartunk lenni az ovi után alig vártuk, hogy vége legyen."

"Amikor nem válaszolt a tanító néni arra, amit kérdeztem, pedig nagyon szerettem volna tudni, úgy éreztem magam, mint aki ezek után a könyvek után nyúl."

 

II. Ki vagyok én?

Miután így elmondtuk a nap fontosabb eseményeit, és már mind a 12 lapot jól ismerjük, jöhet egy új játék ugyanezekkel a kártyákkal. Összekeverjük a 12 lapot, és mindenki húz egyet, de nem nézi meg a lapját, hanem a homlokára teszi. Mindenki látja a másikét, senki nem ismeri a sajátját. A játékosok úgy beszélgetnek egymással, mintha a másik a kártyáján lévő képpel, annak hangulatával azonosulna: "Nagyon értetlen vagy ma. Csak bámulod azt a hengert, persze érte én, szívesebben ugrálnál rajta, az való neked". A játékosok addig beszélgetnek így, míg mindenki ki nem találja, milyen kép van a homlokán.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr178803794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása