ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Tároló papírhengerből - avagy hogy add át a gyerekrajzot, mibe rakd a köveket

2015. január 30. - időtetrisz

Papírhengerből már készült adventi naptár, golyópálya, autótároló.  Na de az eddig nem jutott eszünkbe, hogy az ajándékba adott gyerekrajzokat nem csak megvédi, de kiváló csomagolójukul is szolgál. (Azaz, mire a címzetthez ér az alkotás, nem gyűrődik vállalhatatlanná) Az pedig pláne nem, hogy a mesekövek tárolójaként milyen klasszul működnek. A dolog úgy kezdődött, hogy noha elég sokan kapnak tőlünk meseköveket ajándékba, hála a Retikül bloggerének,  semmi kedvem nincs batyukat gyártani a kövekhez.

Ezért előkaptam a papírhenger-gyűjteményt,

fogtam egy hosszabbacska hengert, beroggyantottam a széleit, beleszórtam a köveket, és ráírtam a hengerre a játékszabályt.

És a doboz masszív tárolónak bizonyult. Közben, ha már előkerültek a hengerek, gyorsan feltekertem a gyerekek ajándékba szánt rajzait, beletuszkoltam az egyikbe, előkaptam a dekorszalagot, és vihettük is az ajándékot:

Persze, ha van idő és energia, a díszítést azért lehet cizelláltabban is, mint például ahogyan sugarcandy csinálta, amikor adventi naptárakat készített:

Témába vág:

Golyópálya papírhengerből

Kisautó-tároló papírhengerből

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr688803916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása