ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Nyuszicsalád filcből (kézzel, géppel is varrható)

2016. március 04. - időtetrisz

Sokszor saját ötlet, sokszor máshol látott tipp szerepel az Időtetrisz ajánlóiban: ez a nyuszicsalád egy másik blog posztja alapján született. Ez a kis nyuszicsalád aranyos húsvéti meglepetés lehet, kézzel is, géppel is varrhatóak, az eredeti posztban szabásmintát is kapunk hozzá. 
filc nyuszicsalád 

Ezen a poszton keresztül is mindenkit biztatnék, hogy próbálkozzon, változtasson, gondoljon újra, ha úgy érzi, hogy bár tetszik neki egy ötlet, de pl. nem tud varrni vagy nincs hozzá ez-az otthon - nem baj, mert többnyire lehet alakítani, segítséget kérni, újragondolni és saját lehetőségeink, tudásunk, kedvünk mentén alkotni valamit.

Amikor ezeket a nyulakat megláttam, teljes szerelembe estem velük.

filcnyulak_eredeti

Ugyanakkor tudtam, hogy ehhez nem ártana gépi varrás, főleg a laza körvonalazáshoz, s mivel nem tudok géppel varrni, kezdtem feladni a dolgot. De csak nem hagytak nyugodni, saját kiscsaládunk is 4 fős, közelgett a húsvét, a gyerekeim szoktak örülni a kézell készített játékoknak, így aztán csak belevágtam, kiszabtam a nyuszikat, próbáltam arcot hímezni nekik plusz monogramot varrni rájuk, hogy ne keverjék őket össze és egyszerűen körbevarrtam őket. Ilyenek lettek:

nyuszicsalád filcből

Más karakterek, mint az eredeti ötletnél, de azért aranyosak lettek és borzasztóan örültek a gyerekek. Most, amikor fotóztam ezeket nyuszikat, akkor néztem utána, hogy mikor készültek és már 2 évesek - ebben a posztban ajánlottam őket korábban és akkor meg is varrtam a nyuszikat. Mindössze néhány óra esti varrás volt az egész, 3-nál nem volt több összességében, géppel biztos megvan hamarabb is.

nyuszicsalád filcből zsebekkel

Ha van saját nyuszitok és megosztanátok, netán elkészítitek ti is ezeket, küldjétek elaz idotetrisz@gmail.com címre és hozzunk létre az Időtetrisz Facebook-oldalán egy Ti küldtétek-albumot!

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr808804072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása