ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Fuss egy kört! Gyerekfuttatás energiatakarékosan

2013. április 08. - időtetrisz

A lehető legszánalmasabb mondat hangzott el a minap, amikor ebben a rémes időben a gyerek majd megőrült odabent, nekem pedig nem volt kedvem kint fagyoskodni: Fuss öt kört kint! A mondat mellé azonban került egy másodperc alatt egy futóútlevél is, és a féktelen tombolásból móka lett.


Annyi történt, hogy előkaptam egy fél A/4-es lapot, összeszedtem, hogy milyen lehetséges energialevezető eszközök állnak rendelkezésre, és mindegyikhez rendeltem egy-egy ábrát: futás, bicikli, görkori (de lehetett volna fél lábon ugrálás és hátrafelé menés is).


Kislányom kezébe nyomtam az útlevelet meg egy krétát, és arra kértem, hogy minden egyes körnél jelölje, amikor befut, hogy véletlenül se menjen többet vagy kevesebbet az előírtnál.

Átszellemült arccal vette át az útlevelét, kiszaladt, majd 20 perc csönd honolt végre a lakásban.

Témába vág még
Sétakártyák
Újabb sétakártyák

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr988802920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása