ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Kirakó kartonból, dekorgumiból

2013. április 17. - időtetrisz

Kisfiam az utóbbi időszakban élénk érdeklődést mutat a kirakók iránt. Arról a fajtáról beszélek, amikor a különböző formájú darabokat az alakzatnak megfelelő mélyedésekbe kell helyezni. Ezekből van már négyféle, illetve egy általam gyártott (hasonló koncept alapján). Mivel a gyermek egy szinttel feljebb lépett az ügyben, úgy gondoltam, szépen lassan be lehetne vezetni a puzzle-típusú kirakókat. Első lépésben kétdarabos általános formákkal próbálkoztunk. A végkifejlet a kirakó és a párkereső között van, éppen félúton.





A „kirakóhoz” kartonpapírt, dekorgumit-és festéket, illetve öntapadó matricát használtam. Bonyolultabb formák helyett egyszerű alakzatokat vágtam ki.


Dobozt rajzoltam körbe a sablonhoz
Először kartonnal dolgoztam, de a festék hatására kicsit felkunkorodott, ezért vettem elő a dekorgumit. Rugalmasabb, könnyebb vele dolgozni, mondjuk festésre szerintem nem jó, az öntapadós matricával viszont működik. Egy kis oldószermentes ragasztót is tettem rá, hogy jobban tapadjon. Nagy sikere volt.



Nálatok mi a kedvenc állat?


Témába vágó posztok
Kirakó kartonból
Kartonállatkák

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr698802980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása