ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Fürdőjáték maradék dekorgumiból

2013. szeptember 18. - időtetrisz

A fürdőkádban játszani jó. Ragaszthatsz habból szakállt, kalapot, póthajat, növeszthetsz pocakot is, tele firkálhatod fürdőkrétával a csempét, játszhatsz kávéházast, és elfoglalhatod magad azokkal a kádra tapasztható építőjátékokkal, amelyek vízzel érintkezve a nedves kád oldalára tapadnak. Az egy-két év körüli építőjáték-rajongók odavannak érte. Elég sokféle szettet lehet már belőlük kapni, de irracionálisan drágák. Ezt kiváltandó csináltam most valamit, gyorsan, fillérekből.



Legelőször a habtapit gondoltam újrahasznosítani, de túl vastagnak találtam, egy egyszerű ollóval nehezen lehet formákat vágni belőle, sniccerrel úgyszintén. Aztán láttam meg a doboz alján a dekorgumit. A tavalyi karácsonyi nyomdázásból maradt néhány cafatka. Azóta lett belőle már árnyékszínház, most meg ez a fürdős-építős móka.


Jelentem, elfogyott. Ha nincs otthon és venni kell, meg lehet úszni egy-kétszáz forintból, ha jól emlékszem, én 80 forintért vettem 2 kb. A4-es méretű darabját, és ahogy a fentiekből látszik, elég univerzális alapanyag, megéri beszerezni egy-egy ívet különböző színekből. 

Egy 20 perces sorozat alatt megvan a képen látható mennyiség duplája, engem most csak az akasztott meg, hogy elfogyott az alapanyag. Ugyanazon az elven működik mint a több ezer forintos darabok, bevizezve a kádra tapad. 

Nálatok mivel játszik legszívesebben a gyerkőc?

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr928803214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anonymous 2013.09.18. 22:35:39

ez szuper ötlet, meg is csinálom a kisfiam születésnapjára. köszönöm :-)

Anonymous 2013.09.19. 20:55:22

Jo otlet! En lapos mosogato szivacsbol vagdostam alakokat es honapok utan is imadjuk.

puszedli 2013.09.19. 21:39:10

nagyon örülök, hogy tetszett!
süti beállítások módosítása