ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Névjegykártyatartó – hullámpapírból

2013. október 08. - időtetrisz

Most, hogy komoly ember lettem, és van névjegykártyám, rájöttem, hogy mi a névjegykártyatartó funkciója. Ne nevessetek, én komolyan azt gondoltam, hogy ez valami selfbrand kellék. Ám amióta tömködöm a zsebembe, rakom a könyv lapjai közé, és onnan huzigálom elő, ha kell (gyűrötten vagy éppen vállalhatatlanul lapozgatva ötödször is a könyvet, mígnem rájövök, hogy a másikban van), rájöttem, hogy mivégre. És 8 perc alatt készítettem magamnak egyet.
Körülnéztem a neten, hogy milyen sablonok vannak. A How About Orange -nál ezt az origami verziót találtam, de két bajom volt vele ránézésre: nem fér bele elég sok névjegykártya, és keményebb papírból nem biztos, hogy szépen meghajtható.
How About Orange
Ez a verzió nagyon tetszett, de gyorsaságra vágytam, és a fenti két probléma ennél is fennállt.
a (day) with lil mama stuart
Így végül a Gifts we use-nál talált verziónál maradtam.
Gifts we use
Vérszemet kaptam, hogy végre bevethetem a szuperdesigne-os scrapbook-papírjaimat, de szomorúan vetettem el a tervet: nem elég kemények, a kártyatartó pedig nem gyűrődhet. Így maradt a színes hullámpapír. (Bár a szemem sebesen szkennelt, és komolyan elgondolkodtam, hogy a samponos flakon is megfelelhet a célnak, de most maradtam ennél.)
Kinyomtattam a sablont INNEN, kivágtam, körülrajzoltam, behajtogattam,
Két pötty ragasztó és elkészült a mű.
Azonnal megszerettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr558803240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása