ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Mappa hullámpapírból

2013. október 16. - időtetrisz

A múlt héten a névjegytartó annyira megihletett, hogy gyorsan csináltam a mintájára testreszabott kis gumis mappácskákat. Zöldet, sárgát. Aki látja, dicséri.

 

 


Tulajdonképpen annyi történt, hogy az eredeti sablont felnagyítottam, fogtam két szegecset, egy gumit, és nekiálltam. A koncepció - vagyis a titok nyitja erről a képről leolvasható:

 

 

Én úgy helyeztem el a lyukakat ennél a zöld példánynál, hogy az azok között futó gumi a csomóval a visszahajtás fölé essen. Egyszerűen azért. hogy zárt állapotban ne nyomja ki a csomó a hullámpapírt.

Más trükk nincs is benne, esetleg a szegecselő, amihez barkácsboltokban, hobbyboltokban és időről időre az Aldiban elég olcsón hozzá lehet jutni.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr708803270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása