ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Szülinapi papírfa

2014. március 11. - időtetrisz

Hihetetlen színekben pompázhat, gyümölcsein üzenetek az ünnepeltnek. Személyre szabott papírfa ajándékba.

eletfa

Az a jó benne, hogy...
  • a kislányom ilyen szépre kifestette,
  • kipróbálhattam az új körvágómat,
  • a 40 éves szülinapi bulin senkinek nem derogált egy-egy gyümölcsére valami személyeset írni az ünnepeltnek.
És tényleg szép lett. Az ötlet egy verzióját a Mindenhol otthon projekt kitalálójától, Segal Hajnalkától lestem el. Ő gyerekekkel és felnőttekkel különböző tréningeken használja hasonló módon a papírfákat, amelyeket ő a Kreartontól vesz:

Ezek a fák nagyobbak, mint amit mi csináltunk (nem volt akkora kartonunk), és nyilván sok szempontból profibbak. DE mi nagyon szeretjük a mieinket.
Körülnéztünk tehát a lakásban, és rögtön találtunk kevéssé mintás cipősdobozt, amire rajzoltuk is a fát. A talphoz, hogy megálljon, a törzsének az alsó harmadát ismét körberajzoltuk és kivágtuk. Ezután jöhetett a bűvös körvágó. 1400 Ft-ért lehet kapni hobbyboltokban, és a célnak tökéletesen megfelel. Kivagdostunk a lombon köröket - ezek a gyümölcsök.

Majd kezdődhetett a színezés. MI imádjuk a porkrétát, ami jól maszatolható, színátmeneteket is klasszul lehet vele csinálni, hát azzal dolgoztunk.

A szülinapos verzión a korongok fehérek lettek, hogy bárki üzenhessen rajtuk egy rajzzal vagy felirattal az ünnepeltnek.

Szóval nagyon megihletett ez a fa. Olyannyira, hogy kezembe vettem Segal Hajnalka könyveit, amelyek telis-tele vannak különböző témák feldolgozását segítő, hasonló szemléletben gondolkodó óravázlatokkal – pedagógusoknak.

[caption id="" align="aligncenter" width="270"] Segal Hajnalka könyve[/caption]

Kicsit szomorú lettem, hogy a szülői változat még nem készült el, de azért megkérdeztem a szerzőt, nem ajánl-e sorsolásra az időtetrisz olvasóinak a könyveiből. És képzeljétek, azt mondta, hogy DE! Szóval (nem csak) pedagógusok, kommentben jelezzétek, ha szeretnétek a könyvet!

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr418803508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judit Neszta Kovács 2014.03.11. 10:06:26

Nagyon jó ötlet! Jelentkezem a könyvért :)

Julcsi Abermann A Nyuszikutya 2014.03.11. 10:28:32

Én is örülnék a könyvnek, a gyümölcsösfa pedig tényleg sok mindenre jó lehet, beindította a fantáziám, köszi az ötletért:)

Sutibaba 2014.03.11. 12:03:23

Én is jelentkeznék a könyvért, nagyon örülnék neki! :-)

Réka Nagy 2014.03.11. 12:47:10

Én nagyon szeretném a könyvet. :D És a fa is nagyon jó ötlet :D

Agnes Benedict 2014.03.11. 14:01:02

Nagyon szep lett, evszakasztalra is jo lenne, ugyesek vagytok. Agi

nyvezse@gmail.com 2014.03.11. 18:18:03

Én is szeretném a könyvet! A gyümölcsös fát még ma elkészítjük!...

Székely Zsuzsi 2014.03.11. 20:41:51

Én is szeretnék egy könyvet :-)

Éva Éder-Kocsis 2014.03.12. 02:19:23

Mi is örülnénk , ha nyerhetnénk :)

vikoca 2014.03.12. 05:25:45

Én is nagyon szeretném!

molnar.eszter 2014.03.12. 08:07:35

köszönjük a lehetőséget. Én is kérnék.

Noémi Povics 2014.03.12. 09:37:56

Én is nagyon örülnék a könyvnek! Üdv: Noémi

Beth 2014.03.12. 18:22:06

Nagyon jó ötlet. A könyvnek is örülnék :)

Baumgartner Melinda 2014.03.13. 13:46:08

Nagyon tetszik a gyümölcsfa és a könyvnek is nagyon örülnénk! :) Köszönjük a felajánlónak bárki is nyeri meg!

Judit Virághné Obola 2014.03.14. 16:05:52

Tetszik ez az ötlet, szeretném megismerni a többit is, ezért nagyon örülnék a könyvnek!
süti beállítások módosítása