ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Ugrónyuszi 3 perc alatt - nem csak locsolóknak

2014. április 15. - időtetrisz

Nyomtasd ki a sablont, vágd ki, színezd, ragaszd, dobj bele két üveggolyót. És a nyuszi ugrál lefelé a lejtőn. Igaziból. Ősi játék, ami még mindig bejön.

Halálra kerestem már tavaly, és persze Húsvét után bukkantam rá. Most, hogy tudtam a kulcsszót (tumble bunnies), Joelnél is találtam egy változatot, nyomtatható sablont, ami INNEN tölthető le, és a készítést egy klassz kis videó mutatja be.

Nekem az első nem sikerült, mert cifráztam: kemény papírból csináltam, folyékony ragasztót használtam. Nem kellett volna: talán a  keményebb papír volt a baj. Minden esetre másodszorra pontosan lekövettem Joel utasításait, és tökéletesen működik.

Üveggolyókat ne felejtsetek el beszerezni hozzá!

Szóval az idén a locsolók nálunk a gyufásdobozban lakó illetve az ugró nyulak közül választhatnak.

Témába vág

Nyuszi a gyufásdobozban

Rózsavíz locsolókölni helyett

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr978803560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása