ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Firkából párna

2012. augusztus 06. - időtetrisz

A gyerek- és felnőtt firkák figurává alakításának lehetőségeiről már korábban volt szó. A családban valamiért fontossá vált firka, rajz azonban nem feltétlenül állja meg a helyét 3D-s szörnyecskeként. Hogyan lett a mégis tárgyiasítani kívánt rajzból kispárna? Az eljárás végtelenül egyszerűcsak kicsit drágább, mint azt egy sk párnától várnánk.




Jó minőségben nyomtatnak textilre több helyen is, ezt történetesen a Mammutban készíttettük el (2900.-). A gond csak az, hogy értelemszerűen csak fehér vagy világos textilre nyomható, én meg ragaszkodtam a piros huzathoz. Így történt, hogy a fehér vászonra nyomtatott képet egyszerűen kivágtam, majd fogtam a piros anyagomat, és és rávarrtam szegőöltéssel, hogy a kivágott kép ne foszoljon (a szegőöltés vagy pelenkaöltés technikájáról itt láthatsz egy tutorialt).


Összevarrtam a párnát, és tönköllyel béleltem. No ez az, ami még meg tudja dobni a párna árát. Ha nem okoz gondot, érdemes csak a tölteléket venni, mert egy huzat nélküli kis tönkölypárna is több ezer forintba kerül. Külön tölteléket általában mindenhol lehet kapni, ahol párnát forgalmaznak.

Témába vág:
Gyerekrajzos póló

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr858802366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása