ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Nyomtatható takarítószercímkék zöld ajándéknak

2012. augusztus 20. - időtetrisz

Azon kaptam magam, hogy annyira a zöld takarítás híve lettem az ecetes, a szódabikarbónás és az sk dezodor bejegyzések hatására, hogy terjeszteni kezdtem az eszmét: felcímkézett, használati utasítással ellátott pucolófelszereléseket kezdtem ajándékozni. A címkék letölthetők.

Vettem tehát néhány csatos üveget (One Euro boltok, Auchan stb.), megtöltöttem őket ecettel, szódabikarbónával, mosószódával és almaecettel. Készítettem címkéket, amiken szerepel mindaz, amit puszedlitől és sugarcandytól tanultam az időtetriszen, azaz, hogy hogyan használandó az ecet, a szódabikarbóna, és mi az sk sampon illetve dezodor összetétele.


Ha már elkészítettem a címkéket, gondoltam megosztom veletek is, tehát a takarítószercímkék letölthetők innen zöld és az üvegeken látható sárga változatban, de ha kéritek, csinálhatok más színben is.

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr708802346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása