ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Nem félek, nem félek – angyalhívogató féleleleműző Palya Beával

2013. május 21. - időtetrisz

Nem gondolom, hogy a gyerek mellett valóságos csodagenerátorrá kellene válnunk, hogy folyamatosan megóvjuk, elvarázsoljuk, meghódítsuk stb., de azért olykor egy igazi, megmagyarázhatatlan csoda jól jöhet. Angyalhívogatásra, féleleműzésre használható az alábbi minden gyereket elámító recept, és nem kell hozzá más, mint Palya Bea Nem félek című éneke és egy kis arany pigmentpor.

Palya Bea Altatok című könyvében a Nem félek című dal szövegének oldala

Én ezt a trükköt vetettem már be angyallesen, szülinapon illetve akkor, amikor a kislányom életében először félt hosszasabban. Minden esetben komolyan merült fel a kérdés, hogy vajon vannak-e angyalok és idehívhatók-e. Tehát: nagy titokzatosan körbeállítom a jelenlevőket és megfogjuk egymás kezét. Azt mondom, próbáljuk ki, jönnek-e az angyalok: csukjuk be a szemünket és énekeljünk. Ekkor jön Palya Bea varázslata, a Nem félek. Beteszem az Altatok CD-t vagy csak úgy magam megtanítom gyorsan, és együtt énekeljük, hogy Nem félek, nem félek, angyalok repülnek, a vállamra ülnek ...  Döbbenetesen működik.




Amikor vége van, mindenki kinyitja a szemét, és megkérdezem, hogy éreztétek-e, mert én hallani, érezni véltem, hogy itt voltak. És láss csodát, észre is vesszük, hogy az egyik kis kezecskén angyalpor (aranypigment) van. A másiknak az arcán, a harmadiknak a karján (ahol el tudtam érni őket, amíg elrendeztem, hogy körbeálljanak). Döbbenetes a hatás, és persze ismétlést követelnek. Itt jöhet a magyarázkodás: hogy nem jönnek csak úgy minden füttyre, meg hogy nagyon nagyon szépen sikerült az ének stb.

Előkészületként egy kis könyen kezelhető dobozka kell (kindertojás-belső pl.), ami elfér a zsebben, hogy onnan lehessen kenegetni a port. Előfordult már, hogy valamelyik gyereken nem látszott eléggé, ekkor úgy korrigáltam, hogy elkezdtem keresgélni, hogy biztosan sehol nem találunk-e, és miközben forgattam a kezét, újból „rákenődött” egy kis festék.


Témába vág
Angyalles
Kiszebaba égetés a lakásban
La Fontaine újratöltve - a Hetvenkedő nyúl esete

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr1008803070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása