ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Lánygyerekkel közvécében: recycling ülőkefedő

2013. július 01. - időtetrisz

Sosem felejtem el, amikor életemben először lógtam lehetetlen szögben előre hajolva egy közvécé fölött, az akkor négy éves unokahúgomat tartva egy pisilés erejéig. Erőfeszítésem tökéletesen leplezve csevegek vele, majd büszkén tolatok ki a talpalatnyi helyiségből, ügyelve arra, hogy semminkkel ne töröljük végig a kétes tisztaságú terepet, és ekkor lenézek a nadrágomra. Aminek a szára végigpisilve. Ha jártál már így, akkor szerintem végy egy nejlonzacskót és egy ollót. Megéri.

A koncepció annyi, hogy a nejlonzacskóból ülőke formát vágsz: egyből kettő kijön.
Az eredmény ennél a csíkos fajtánál: még valamivel nagyobb is az ülőkénél, ami segíti az organikus elhelyezést.
Különben meg rendkívül kis helyet foglal el.
Szóval lányos anyák, ollóra fel!
Illetve gyűjtjük a további áthidaló megoldásokat, itt lent.

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr98803076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lizann 2013.07.01. 21:50:38

:-))) Ha nem bánod, megosztottam Facebook-on, hátha van sok hozzám hasonló, aki ilyen problémára keres megoldást.

Karola Nováki 2013.11.21. 22:57:33

Nekem személy szerint a felállunk az ülőkére és leguggolunk formáció vált be leginkább - bár kislányoknál csak elképzelem, hogy jól működhet, mert még nem próbáltam(csak magamon). Bátorkodom mindezt úgy, hogy nem gondolom, hogy oda bárki is leül :) Nem is értem, a közvécék miért angolvécék, a guggolós szaniterek nekem jobban beváltak (pl Olaszországban a sípályákon, bár a sícipő néha vészesen csúszkálni kezd amikor síoverállban guggolunk le).

Csonkáné Vados Mária 2014.04.04. 20:50:28

van papírból, Dm, 10 db egy csomag vagy keressetek rá "női pisilő eszköz" néven két féle van, az egyiket katona nőknek alapfelszerelésként adja néhány nyugati állam... Sheeww, GoGirl , Whiz neveken...
süti beállítások módosítása