ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Sok pólóból = egy ruha

2013. július 02. - időtetrisz

Igazából az történt, hogy dühített, hogy nem tudom megvenni: kapucnis volt, több nagyobb csíkból összevarrva, akár egy álom. Szaladóruha nyárra. Elkeseredetten rohantam haza, és szétdobáltam a szekrényem tartalmát.



Volt egy kapucnis póló: túrtam valahol, de hiába tetszik, kilóg belőle a hasam. Egy ujjatlan kötött ruha: valahogy esetlenül állt mindig. A piros passzéanyag már az anyagok közül került elő.
És nekiláttam pontosan annak a munkának, amit tavaly ősszel írtam le, gyerekruha verzióban:

gyerekruha-verzió

Vágtam, tűztem, próbáltam. Megint tűztem és megint próbáltam: hogy a csík ne szélesítsen. Aztán varrtam:


És most örülök. (Még ha ez nem is látszik.)


A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr988803074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása