ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Papírvár kartondobozból

2013. szeptember 02. - időtetrisz

Már régen szemezek vele, most megvalósítottam: szülinapi zsúrra vittük. Egy kartondoboz, egy éles papírvágó kés és egy filctoll. Áll a vár.


Szóval a kellékek előkapkodása után némi tervezés szükségeltetik: a bástyák és tornyok arányát illetően, aztán lehet is kivágni a formát. Az én kartondobozomon eleve voltak néhány ablaknak használható lyuk.


A figurák rajzolásához puskáztam (egy középkori váras szuper játékból lopkodtam az ötleteket).


Igazság szerint a rajzolgatás a sok idő, mert viszonylag nagy felületet kellett izgalmassá tenni.


Elég büszke vagyok rá.

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr638803158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása