ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Kartonállatkák 2.0

2014. március 26. - időtetrisz

Egy korábbi posztban blagger már megmutatta MrPrintables csodás nyomtatható játékait, ami éppen jól jött az újabb kartonállatka készítéshez. Ha emlékeztek, egyszer valamikor már posztoltam ilyesmit, akkor MadebyJoel ötletét használtam sablon nélkül.

DSC_0051

DSC_0054

DSC_0040

Most nem sajnáltam a papírt, nyomtattam sablont mindkét helyről és este nekiálltam vagdosni, festegetni. Kb. egy Szomszédok (hi-hi) alatt elkészültem vele, látnotok kellett volna a kisfiam örömteli arcát mikor reggel megmutattam neki az új haverokat.

Az elefánt, zsiráf, bicaj, dinó sablon innen tölthető le, az apróságok pedig innen.

[caption id="attachment_5589" align="aligncenter" width="600"]idotetrisz_papirallatkak4 Az előző nemzedék, klikk a képre![/caption]

 

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr708803532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása