ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Pecsétek, nyomdák karácsonyi csomagoláshoz és ajándéknak

2014. december 04. - időtetrisz

Amióta a múltkor megláttam sugarcandy beszámolóját az ArtiStamp workshopról, azóta ámulok, bámulok és vágyakozom, hogy ilyet én is akarok. A pecséthez, nyomdához használatos gumiszerű tömb sajnos elég drága és késsel kell dolgozni a kivéséséhez, amit én a kisebbeknek nem adnék oda. Ha valaki egyedi pecsétet vagy nyomdát szeretne, megérni profi, tartós felszerelésből megcsinálni, gyerekjátéknak, ad hoc csomagoláshoz jó lehet ez a lenti megoldás. Vagy legalábbis első körben. Hogyan is lehet valami hasonlót csinálni, amihez nem kell nagyon bevásárolni?

Kell hozzá a jó öreg dekorgumi és egy vékony hegyű toll. Az elkészítése legalább ilyen egyszerű.

Vágd ki a dekorgumiból a vágyott formát, a tollal pedig vésd bele a mintát. Egy dologra kell figyelni a festés közben (ha nincs pecsétpárnánk): nagyon vékony rétegben vigyük fel ecsettel a festéket, lehetőleg úgy, hogy a mintába ne kerüljön festék. Akkor fogja kiadni szépen a nyomda mintáját, különben egy színes paca lesz belőle. Érdemes felragasztani valahová, mert így könnyebb vele dolgozni. Nem mellesleg ebben a formájában kiválóan belesimul a gyerekmarokba is. Mi most maradék polcból számzaó fakockákra ragasztottuk sima stick ragasztóval. Én most ezeket csináltam, nem titkoltan a karácsonyi csomagolás díszítését is szerettem volna megúszni vele. Már használtam is (akik voltak a workshopunkon, azok is).

DSC_0061

És ezek:

DSC_0076

[caption id="attachment_7977" align="aligncenter" width="600"]DSC_0090 Próbanyomat[/caption]

 

DSC_0068

 

 

DSC_0074

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr628803852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása