ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Papírdobozból falipolc

2014. december 08. - időtetrisz

Nézz körül a lakásban, és aminek nincs helye, annak csinálj! - amióta ezt a mantrát darálom a legnagyobb kupi pillanataiban, azóta lett mobiltartónk, zsebkendőtartónk, üveggolyótartónk és külön gyerekfogasunk. De hol tartsuk a kincsesládát, a mozijegyként használt fecniket, a matricákat és az ugróbékát? Fúrjunk papírdobozt a falra!

A Színtér projektben láttam, és lenyűgözött: konkrétan költöztetődoboz-szerű papírdobozok a falra fúrva:

[caption id="attachment_7984" align="aligncenter" width="600"] Színtér (Vitkovics M. u 3-5)[/caption]

Amikor nekikezdtem a dobozvadászatnak, gyorsan kiderült, hogy dupla falú kell, és legalább 25 cm magas, hiszen a doboz magassága lesz a majdani polc szélessége. Aztán abban is megvilágosodtam, hogy a Magyar Posta a legjobb dobozbeszerzőhely. Olcsó (a képen látható doboz 170 Ft.), és bárhonnan gyorsan elérhető.

Alátéteket és csavarokat is érdemes persze beszerezni: a dupla alátét-ötletet is a Színtérben lestem el, nekem nagyon bejön.

A doboz tartósságán érdemes segíteni valamilyen - stílusban illő ragasztószalaggal (nálunk a fehér szigetelőszalag fog nyerni), a designhoz meg szabad a vásár. Gyerekek is dekorálhatják!

[caption id="attachment_7986" align="aligncenter" width="600"] Nálunk a fal mintáját ismétli a doboz mintája[/caption]

További rendszerezés tippek a tetriszen ITT találhatók

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr808803854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ágnes Bálint 2014.12.13. 01:44:21

Szuper! Én is dobozpolcokon gondolkodom egy ideje.
süti beállítások módosítása