ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Bagoly-jelmez filcből és egy ruhából, varrás nélkül

2015. február 06. - időtetrisz

Bagoly-mániám kicsit átragadt a lányomra is, tavaly, még oviban, bagoly szeretett volna lenni a farsangon. Kerestem egy barna ruhát, amit beáldozhattunk, előkapartam az összes filcdarabot, ami otthon volt, no meg a textilragasztót és összeraktuk együtt.

bagoly_01 (1)

A maszkot egy másikról másoltam: körberajzoltam, aztán néhány bagolykép alapján terveztük (egyébként a Pinteresten halmokban áll ezerféle verzió, másolhatóak, szabásminta is van), kivágtam (az egy kicsit nehéz egy éles, kisméretű olló nélkül, azért ilyen kis csálé) és textilragasztóval rögzítettük.

bagoly_01 (1)

A ruhára pedig ezt a csepp-szerű formát vágtam többféle filcből, sorban egymás mellé, majd a következő sort kicsit eltolva ugyanígy ráragasztottam. Az egész ruha bevonásához nem volt elég filc itthon, de megegyeztünk, hogy most ennyi is elég, persze sokkal erősebb lett volna, ha egészre kerülnek "tollak".  Készült még egy kis farktoll-szerűség a ruha hátuljára és kész is voltunk.

bagoly_03

Kb. két óra alatt kész, tartós (varrással még inkább) és ha van ruha (amit egy sima felnőtt méretű polóból is össze lehet eszkábálni varrás nélkül is, ha az aljába gumit húzunk), akkor csak a filc a költség, egy A/5-ös lap 100-200 Ft között van, ezer forintból nagyon jól be lehet hozzá vásárolni, tehát nem egy drága mulatság.

 

További farsangi tippjeinket itt találjátok:

idotetrisz_legojelmez8

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr868803924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása