ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Virágnaptár - néhány kartondarab, egész éves móka

2015. március 02. - időtetrisz

Néhány előre felszeletelt kartondarab, és ha új virág a láthatáron, a gyerekek rohannak is ki megörökíteni. A lerajzolt virágot a beazonosítás után pedig az előtte nyíló képe alá akasztjuk. Dinamikus virágnaptár. Bonyolult? 10 perc munka, egész éves móka.

Első körben néhány egyformára szabdalt kartondarab kell, valami klassz filc (én abszolút fehér párti vagyok), és lyukasztó. A kartonoknak keretet rajzoltam, úgy adtam a gyerekek kezébe, hogy szaladjanak ki virágrajzolóba.

Addig fogtam egy nagyobbacska dobozmaradékot, és megcsináltam a falra akasztható naptártestet. Márciustól szeptemberig számoltam a hónapokat.

Végül fölakasztottuk sorra a virágokat, és azóta már észre vettük, hogy a százszorszép is kinyílt...

Igazából úgy sejtem, hogy vagy készülni fog még egy, gyümölcsös verzió vagy igen tágan értelmezzük a "virágnapár"-at.

Témába vág:

Virághatározás és herbáriumkészítés gyerekkel

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr218803950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Palczer Gyuláné Krisztina 2015.03.05. 18:35:59

Gratulálok a nyertesnek !!!
süti beállítások módosítása