ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Találtuk, ajánljuk: Meseváros

2015. november 09. - időtetrisz

Képzeljétek el, hogy nemrég zajlott könyves játékunk nyertese a mai ajánló játékának alkotója - ha nem ő nyeri, talán nem is keresztezzük egymás útját, így viszont következzenek a festett építőkockái, amiket együttesen Mesevárosnak keresztelt.

Meseváros

A fa építőkocka reméljük, sosem megy ki a divatból, minél több van, annál jobb - tornyok, várak, hidak, alagutak, rendszerek legjobb elemei, egész más ezekkel építeni, mint bármi más eszközzel, ami összeragad/tapad/csatlakozik és a tapintása is kellemes. Aztán ha megépült a tervezett létesítmény, indulhat a szerepjáték (vagy már az építés is a szerepjáték része), jöhetnek az egyéb kellékek is. A Meseváros valami ilyesmi lehetőséget kínál úgy, hogy a kockák már festve vannak: természet, kicsi ház, nagy ház, városka stb, akrillal festve és lakkozva mindegyik elem.

4

Kérdeztem Diánát, hogy is kezdődött a dolog:
"Hogy miért kezdtem? Mindig is alkottam valamit. Eredetileg díszlet- és jelmeztervező, népi játszóházvezető és óvodai dajka a végzettségem. Folyamatosan kísérleteztem: varrtam, volt egy idő, mikor papírból készítettem mindenfélét medálokat, ékszereket, dobozkákat , egyszóval mindent... aztán gyöngyöztem ezzel egy időben.
A férjem asztalos, így amikor férjhez mentem adott volt, hogy a fának kell lenni az alapanyagnak, de még ekkor sem volt teljesen eldöntve mit is csináljunk. Majd megszületett Luca lányunk és amikor elkezdett cseperedni, kértem tőle, hogy csináljon már neki egy pár fakockát, építgetni akartam vele valamit. A lényeg az volt, legyen egy alapforma és legyen tető.

hazak_2 De Lucácska nem nagyon volt oda érte. Egyszer alvásidőben viszont a kezem ügyébe kerültek ezek a kockák.Gondoltam, lefestem őket színesre. Aztán festettem rá ajtót, ablakot, virágot, sőt a nevének betűit egyikre-másikra. Onnantól kezdve izgatottan rakosgatta egymásra őket. Innentől egyértelmű volt, hogy ez lesz az. És megszületett a Meseváros. Egyedi megrendelésekre természetesen van lehetőség, sőt, szerencsére igény is van rá! Általában minden készlet névre szóló, megjelenik valahol a gyerkőc neve. Illetve sokan kérnek egyedi kockákat, a királylányos kastélyom például ilyen. Alaposan átbeszéljük a színeket, motívumokat előtte, küldhetnek fotókat és azokból összerakjuk, milyen is legyen. A kastély azóta is szerepel a boltomban és nagy sikere van."

hazak

termeszet

5

A Meseváros webshopját itt, facebook oldalát pedig itt találjátok.

Találtuk, ajánljuk c. sorozatunk korábbi részeit itt találjátok - szinte kivétel nélkül magyar alkotókat ajánlunk benne, fontos, hogy megismerjük őket.

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr448804026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Melinda Kápolnás-Albeker 2015.11.11. 18:33:37

Szia, nagyon tetszenek a kockáid, és gondolkodok is, hogy Karácsonyra milyen remek ajándék lenne, de aggódok a festék miatt. A fiam abban a korban van, hogy mindent a szájába vesz, és mindent megrág, nem szeretném, ha a festéket is be tudná nyelni. ha megtennéd, hogy itt vagy privátban válaszolsz nekem, hogy erre mennyi az esély, és milyen festéket használsz. Előre is köszönöm a válaszod. Üdv: Melinda

Orosz Beáta 2015.11.12. 20:43:42

Szia!:) Iskola-téma valamint erdei állatos is lehetne a kockák között:) Ha pedig divatos szeretnél lenni: Star Wars-os:D
süti beállítások módosítása