ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Kinőtte? Toldd meg egy másikkal!

2012. október 08. - időtetrisz

Ha kinőtte, kiszakította az alját vagy kimoshatatlanul összefoltozta, minimális varrástudással varázsolható két pólóból egy hosszabb / folttalan póló vagy tunika. Az alapötletet ez a valamivel bonyolultabb öves verzió adta.

forrás: http://www.mesewcrazy.com/2011/08/t-shirt-dress-chloes-fall-collection.html

Magam nem sokat teketóriáztam: fogtam két pólót és egy színben illő pamutanyag-csíkot, és nekivágtam.

Mivel a kék póló nyaka kicsit csipkés, ezért azt hagytam fölső résznek, levágtam egyenesen a visszahajtást az aljából, és kettévágtam a kívánt hossznak megfelelően a rózsaszín pólót. A kettő közé raktam egy másik anyagdarabot - csak a design miatt. Egyetlen dologra érdemes ügyelni: a két póló szélessége azonos legyen, vagy ha mégsem, akkor az alsó legyen szélesebb. Ezt varrás előtt laza mozdulatokkal férceljük össze, és ráncoljuk be.

A nyakhoz a rózsaszínből raktam még egy csíkot, az ujját nem hosszítottam meg - szintén a kék csipkéje miatt. Így most ősszel inkább hosszú ujjú pólókra veszi a kislányom.

Témába vág még:

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr258802488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása