ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Tényleg Inspiratív

2012. október 24. - időtetrisz

A még csak három hete indult Inspiratív (DIY Online Magazin) számomra eddig tényleg ihlető erejűnek bizonyult. Az oldal nagyon egyszerű ötlete, hogy összegyűjti magyar bloggerek sk vonatkozású bejegyzéseit. A főoldalon gusztusos, kézzel méretre vágott, rövid címmel ellátott képek várnak: ezek másodperc alatti átszkennelésével rögtön egyértelmű, melyik ötlettel van dolgom. Ez a textildoboz például nagyon izgatott:

Forrás: http://adriennkuckoja.blogspot.hu/2012/10/dobozka-mindenfelehez.html

A gyerek ikeás ágyrácsvédőjét senkinek nem tudtam lepasszolni ugyanis, gondoltam kipróbálom abból. Nem kellett bélelnem, szegőszalaggal díszítenem; sőt, még a rácskötöző-pertliket is rajta hagytam masninak.

 
A cipőorr-reparálással már rosszabbul jártam, nekem nem sikerült decoupage technikával egy napnál tovább tartó javítást végeznem :(. Még próbálkozom esetleg textilragasztóval, nem adom fel, mert az ötlet igazán jó: ha működne, akkor a dögunalom, ámde kényelmes fekete cipőimnek is nekiesnék.

Szóval az oldal jól működik: széles spektrumúan megmutatja a kínálatot. A blogok, amelyekre mutat vegyesek: egészen elképesztően szuperekre lehet bukkanni közöttük. A Kifli és levenduláért pl. úgy ahogy van, oda vagyok; a Sublót blog szellemisége vonz, a kertész blognak meg drukkolok, hogy sikerüljön amatőröknek használható tanácsokat adni. Az összegyűjtött bejegyzéseket csak a DIY-elv tartja össze: témái kertészkedéstől az esküvőig nyúlnak. Meg azon túl. A szerkesztőknek egyelőre - ha jól érzékelem - a gyűjtögetés és a csoportosítás a feladatuk, de ha így folytatják, hamarosan akár szigorúbb minőségi szűrőt is feltehetnek, hiszen versenyt generálnak. Bloggerként mondhatom ugyanis, hogy jó ott díszelegni egy-két-három cuccal az Inspiratív oldalán. Csekkolom is gyakran, hogy mivel vagyunk épp kint.

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr458802526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Langsisakos 2013.09.16. 21:16:43

Guberaltam egy egyszeru agyracsvedot a lomtalanitaskor, emlekeztem, hogy volt valami jo otlet belole. Ezt akkor most megprobalom!
süti beállítások módosítása