ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Keresd a párját! Sk fotókönyv, a kacatos doboz tartalmából

2013. április 10. - időtetrisz

Erika, az egyboszorka blog tulajdonosa egy tutijó játékötlettel keresett meg bennünket a minap, ezt tesszük most közzé itt, a tetriszen. Mi azért szerettünk bele, mert személyre szabottan, bárki elkészítheti a saját verzióját, mivel valószínűleg minden kisgyerekes háztartásban akad egy-két olyan kacatos doboz, aminek a tartalmában maguk a tulajdonosok sem tudnak egyből eligazodni.

Hanula Erika vendégposztja
Van a gyerekeknek egy kacatos doboza.

Nem, ez így nem igaz, egy tucat kacatos dobozuk van, de most egyet vettem elő, ami telis-tele van apró kütyükkel. Meg vacakokkal, csecsebecsékkel, játékokkal. Nagy kincs ám a fiúknak!

Na, szóval kiborítottam a doboz tartalmát és háromféle kupacba csoportosítva lefényképeztem őket. Ilyen lett az egyik:

Ezután Picasa-ban megszerkesztettem és ilyen képpárokat készítettem:
1 kep
 

7 kep (A szöveg azért angol, mert egyik fiam mostanság nagyon érdeklődik az angol betűk és azok összeolvasása iránt.)

Ezután sok dolgom nem volt, minthogy a képpárokat kinyomtattam (persze normál fotóként is elő lehet hívatni) és beletettem egy-egy fotóalbumba. Na jó, még csináltam nekik egy szép fedlapot is:

Tádáám, kész a saját játékokból készített, pár forintba kerülő, a gyerekeket órákig lekötő játék:
Húsvétkor Nyíregyházára mentünk. Budapesttől Hatvanig a hangjukat sem lehetett hallani a fiúknak...
Bár azt gondolom, az egész játék lényege az, hogy a saját játékaikat, kütyüiket ismerik föl a képeken, megosztom veletek az eredeti képeket, amiket kinyomtattam, hogy ti is tudjatok vele játszani. Ha már egyszer dolgoztam vele, más gyereke is élvezhesse a munkám gyümölcsét. Íme még néhány:

5 kep

Az eredeti képeket innen a blogomról le tudjátok menteni a saját számítógépetekre, majd ki tudjátok őket nyomtatni. (Aki nagyobb felbontásban szeretné a képeket, írjon az oldalon található e-mailcímemre, és szívesen elküldöm.)
Jó játékot!

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr528802912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jvera 2013.04.10. 19:59:38

Úúú de jó, de egyszerű, zseniális!

inga 2013.04.22. 08:50:16

tök jó:)(a szóellenőrzés eléggé zavaró, nem akarod kivenni?)

mimimo 2013.04.22. 13:41:08

szia inga! milyen szóellenőrzést? nekem nem jelenik meg, én nem látom... mire gondolsz?
süti beállítások módosítása