ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Móka a semmiből: peca mágnessel

2013. augusztus 08. - időtetrisz

nyári hógolyózás, vízibombázáspecázásvízrendszerépítés után itt egy újabb vizes játék, kint és a szobában is játszható. A horgászós játékokat már régóta nézegetem, de mindegyiket túl nehéznek találtam egy kétévesnek, legalábbis az én kétévesemnek. Most valami olyan jutott az eszembe, amivel sikeresen összebarátkoztattam a lavórból horgászást és a kétéves nem túl kifinomult kézügyességét. A jó hír, hogy abszolút belefér a játék a semmiből kategóriába: kell hozzá egy perc meg néhány minden háztartásban fellelhető alapanyag.


Egy kivénhedt hűtőmágnesről leszedtem a mágnest, rákötöttem egy zsinegre, majd az egészet rákötöztem egy fakanálra. Ezt lett a horgászbot. Már csak valami olyan halféleség kellett, amelyikre tapad a mágnes. Ez lett a bébiételes kupak.





Úgy tapasztaltuk, a víz alatt kicsit nehezebben kapnak a "halak", de egy kis segítséggel és kitartással onnan is kihalászhatók. Egyedül azért még ez sem megy feltétlenül a kicsiknek, de sokkal könnyebb azoknál a játékoknál, amikor be kell akasztani valami kis résbe a "horgot". Minél rövidebbre vesszük a zsinórt, annál könnyebb a mutatvány. Három és négy évesek is simán elszöszölnek vele, nekik már segítség sem kell.

Jó horgászást!

Témába vág

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr368803188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása