ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Milyen arcot vág a néni? - játék az arckifejezésekkel

2013. augusztus 22. - időtetrisz

Sír! - mondta a kisfiam a minap amikor a mesekönyvben egy kisfiú szomorú arcán könnycseppet pillantott meg. Vajon miért sír? Szomorú?  Te mikor voltál szomorú, emlékszel? - kezdtem kérdezgetni. Közben eszembe jutott, hogy néhány hónapja vettem egy olyan könyvecskét, amelynek minden oldalára egy-egy arckifejezést pingáltak. Elképzeltem, milyen jó móka lenne nézegetni, utánozni az arcokat, esetleg felidézni egy-két olyan esetet, amikor ő vagy én hasonló arcot vágtunk. Miért tettük? A könyv sajnos nem lett meg, de eszembe jutott egy játék.



A szupermarketekben így augusztus végén szinte mindent lehet kapni az iskolakezdéshez. Nálunk az még nem játszik, viszont kaptam fillérekért rajzlapot, vastag hurkapálcát, nem kellett máshová mennem a bevásárláskor. Már csak egy ragasztószalag kellett. Megrajzoltam az arcokat (idősebbeket már be lehet fogni), ceruzával kiszíneztem, felragasztottam a pálcára, így,


és kezdődhetett a móka. Megbeszéltük, melyik mit jelent, utánoztuk, de fel is idéztem neki néhány múltbeli esetet, amikor határozottan egyik vagy másik arcot vágta.



A készlet tetszés szerint bővíthető, és persze babaként is jól szuperálnak, kezdődhet a játék!

Témába vág még:
Főzzünk papírból!
Fonott papírdoboz
Kartonállatkák
Tetrisz-mese egy tál gombócról

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr168803174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása