ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Táskafesztivál zölden

2012. június 01. - időtetrisz

Szeptemberben még totálisan varrástudatlanul szörföztem a varrótanfolyamok kínálata között, amikor megvilágosodtam. Kezdőknek is használható fényképes tutorialokat kell oktatónak felfogadni. Lett is otthon 6 pár papucs. Kapucnis pulcsi. Télikabát. Szörnyecske. Csupazippzár kincstartó. Nadrág. Táska. Egyensapka a családnak. Jelentem, asszem tudok varrni. És ki sem tettem a lábam otthonról. Mindezt csak azért mondtam, mert a Varróház online Nyári Táska Fesztivált indított május 29-én.

Klasszul követhető tutoriálok, illetve konzultációs lehetőség (emailen és chaten) azoknak, akiknek mégsem. Kezdőknek is. Még be lehet kapcsolódni, nem maradtál le semmiről.

Az első lépésben varrt Tessza táska nálam recycling lett. A bélésanyag és a világoskék szaténszalag kivételével nejlonzacsiból van itt minden. A Mango-s zacsiból készült ekrü csipkére különösen büszke vagyok: a csipkeverés technikáját óvodás emlékeimből kotortam:

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr98802304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása