ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Csizma a plafonról - csizmatárolás helyigény nélkül

2013. április 02. - időtetrisz

Olyan kézenfekvő, hogy tanakodtam, leírjam-e egyáltalán. Mivel azonban más is lehet elsőnyaras csizmatulajdonos, és esetleg fogalma sincs, mi a teendő nyáron a hosszú szárú bőrcsizmájával, úgy döntöttem, megosztom. Hogy használja akár előszoba-dekorációnak is: kis helyigény, dekoratív, és a csizma szára sem törik meg.


Szóval a csizmát megpucoltam, kitömtem újságpapírral, fogtam egy terepszínű madzagot, átfűztem a cipzár likán, hogy ne látszódjon a fal előtt, és a csizma első számú előszoba-dekorációként alussza téli álmát.


Te hol tartod a csizmád (már ha nem vagy kénytelen május végéig a lábadon...)?

Témába vág
Cipőfűző helyett gumi - ha még nem tud cipőt kötni
Csizmagondok

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr178802932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása