ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Graffiti a kertben - avagy hova bújtak a városi tyúkok?

2013. július 29. - időtetrisz

Színes disznókról álmodtam, mióta falura költözött ismerőseim agyongraffitizett kertjét láttam. Aztán kezdő stencilező- és anyai szerepem együttese a fekete tyúknál maradt (egyelőre). Fújtam ide-oda: vendéggyerekek, kereshetitek!
Miután tehát a kislányom a tyúk mellett döntött, buzgón szörfözni kezdtem a neten, hogy honnan is koppinthatnék valami megfelelő formát. Végül a nézegetéstől megihletődve egy ilyen alakult:
Késsel körbevágtam,
mivel azonban figyelmem éberségének lohasztásáról a köröttem ugráló gyerekek gondoskodtak, a csíkos zokni lemaradt:
Aztán vettem a szórófestéket, és kivágtáztam a kertbe.
És fújtam. És fújtam.
A függőleges felületeken olykor megfolytak szegény tyúkok rendesen.
A lelkesedés maradt. Aztán jött a debüt: a szertekószált tyúkok számbavétele.
A tojásokat csak húsvétra várjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr898803122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása