ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Gyerekbarát bútortuning: fa kezelése vésővel és egészségre ártalmatlan viasszal

2013. szeptember 09. - időtetrisz

A bútortuning szakértője alapvetően a Kicsi Ház bloggere. Nekem csak úgy, kedvtelésből csúszik be egy kárpitozás, egy csészefúrás, egy szobainas vagy éppen egy emeletes ágy készítése egy örökölt felnőttágyból. Az ágykészítés ezúttal apám érdeme, de az igazi gyerekbarát, színes viasz felkutatása és a szabályos felületek rusztikussá farigcsálása az enyém. Rátaláltam ugyanis az Ágymester által fejlesztett, viaszalapú felületkezelő anyagra és a vésőre. Az ágy ilyen lett:



A cél az volt, hogy a végtelenül unalmas, szabályossá esztergált és lakkozott fenyő felületnek lehetőség szerint megmutassam, kiemeljem természetes jellegét. Hogy észre lehessen venni fa voltát. Ezért a csiszolás után eszetlenül nekiestem egy vésővel, és a szabályos sarkakat, az egyenletes felületeket elkezdtem farigcsálni. Csak úgy, összevissza. Pont annyira, hogy ha ránézel, érezd, hogy fa, de ne tudd, hogy mitől jó.


Farigcsálás után csiszoltam, és jöhetett a kezelés. Azt tudtam, hogy két színűt akarok (szintén  a kiemelés végett): fehéret és természetes fa színt. Azt is tudtam, hogy a fedőfesték nem jöhet szóba, mert a fa erezetét ki akarom emelni.


Ekkor találtam rá az Ágymester által fejlesztett, totálisan gyerekbarát viaszra. A kínált színek pont megfeleltek az elképzeléseimnek, az ára versenyképes, száradási idő rövid, dolgozni jó vele. Csak ajánlani tudom.



Témába vág
Ikea hack 1.
Csipketerítő és teáscsésze a falon
Öko bútorápolás

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr808803228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása