ötletek, tippek egyszerűen

Időtetrisz

Színes hadsereg parafadugó katonákból

2013. szeptember 16. - időtetrisz

A múltkori papírvár valójában a  parafadugó hadseregnek készült. A hadsereget meg a prototípus szerint horgolt páncéllal kellett volna ellátni, én egyszerűen festettem. 3 perc/katona.

Igazából nincs sok magyarázni való, a képek magukért beszélnek: parafdugó, alkoholos filc akril festék, ragasztó, anyagcafatok. Először alkoholos filccel megrajzoltam az arcot, és utána egyszínűre festettem a dugókat. A pajzsot erős ragasztóval felerősítettem. A képen nem látszik, de a marcona seregben az is jó, hogy a katonák különböző testalkatúak, köszönhetően a dugók sokféleségének.
A papírvár elkészítése kicsit időigényesebb, de építőkockából islehet várat építeni.
Papírvár - részlet
Mivel én együtt adtam ajándékba, a katonákat így csomagoltam:
A papírhenger persze lehetne díszesebb is
Témába vág Papírhenger csomagolóanyagként Papírvár kartondobozból

A bejegyzés trackback címe:

https://idotetrisz.blog.hu/api/trackback/id/tr398803218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása